iBOK

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy Internetowe Biuro Obsługi Klienta.                         

Znajdziecie tu Państwo przydatne informacje, między innymi:
Twoje faktury, rozliczenia, statystyki oraz wiadomości od operatora.

Przez BOK możesz także skontaktować  się z operatorem. 

Aby zalogować się do Internetowego Biura  Obsługi Klienta  należy:

    1. w przeglądarce internetowej wpisać adres bok.new-connect.com.pl lub kliknąć: Zaloguj się (przycisk powyżej)
    2. w miejsce ID Klienta wpisać Swój unikalny numer ID (ID znajduje się na każdej fakturze)
    3. w miejscu PIN wpisać unikalny PIN, który został nadany  każdemu klientowi (numer PIN można uzyskać pod numerem 882-128-806, 882-128-798)

Pamiętaj! Uzupełnij Bazę Danych (szczególnie numer telefonu i e-mail), abyśmy mogli skontaktować się z Tobą.